Ajattelimpa että voisi läpällä perustaa sitten blogin. Nähtäväksi jää millä tahdilla tänne jaksaa asioita raapustella, mutta kun tykkään raapustella elämästäni niin ehkäpä tänne sitten aika ajoin jotain tulee höpistyä. :)

Olen vakavissani harkinnut josko alkaisin leipomista harrastamaan. Olen selaillut leivontablogeja nyt ihastellen pari päivää ja ovat kovasti inspiroineet minua ja niin selkeästi selostettuja ohjeitakin oli kaikkiin ihanuksiin että tekee mieli kokeilla. Jos jotain saan tämän tiimoilta aikaiseksi niin niistä ainakin sitten tänne höpäjän.

Eipä tässä kummempia turinoita. Kohta pitäisi mennä ruokaa tekemään. Haluan päästä halvalla, joten soijarouheesta meinasin kastiketta valmistaa. Saa nähdä mitä siitä tulee, viimeksi kun kokeilin (olen vain kerran kokeillut), oli lopputulos kyllä nätin näköistä mutta maku ei sitten ollutkaan niin nättiä. Noh, tekemällä oppii, joo?

Ihanaa btw päästä kerrankin töistä jo neljältä! Tuppaa olemaan aina iltavuoroa minulla ja se on jatkuvalla syötöllä puuduttavaa. Viikonloppukin, siis lauantai JA sunnuntai tällä viikolla vapaata. Ohmigosh, tätä ei satu usein. Pikkusisko tuleekin silloin kylään ja ajattelin yhteisen tekemisen nimissä valjastaa sen mun kanssani leipomaan, tai ainakin maistelemaan noita leipomuksia. :)